TACK TACK TACK!!!

Jaha, då va man ett år äldre!
Ett år klokare? Kanske inte? :)

Lina var duktig på att rub it in my face häromdan när hon sa:
"Fattaru Lotta? Vi är 24 år, nästa år blir vi 25 och då vet du.. då avrundar man uppåt så då är vi nästan 30!"
Hon menar på att livet är som en toarulle, ju äldre man blir desto fortare går det.. haha! men alltså, vi behöver ju inte gå händelserna i förväg så mycket. Jag är lika mycket 30 som jag är 18 och det har hänt en del sen jag var 18.

Vill börja med att TACKA för alla härliga sms & hälsningar på fejan (inte mindre än 74 st i skrivandets stund) å såklart alla som ringt o grattat o sjungit fina trudelutter för mig!

Ni är så GOA!

Har jobbat hela dagen på Friluftsfabriken! Skoj skoj. Bjöd på tårta o tiden gick som vanligt fort!
Sedan skynda hem o fixa inför släkten som kom på kvällsmat. Lite paj bjöd jag på å det var mysigt att dom tittade förbi. Har kommit på att man nu blivit så gammal att man börjar gå minus när man fyller år :P nästan iaf  :)
Jag fick fina presenter, gott om bra-å-ha-grejor iaf!

Klockrent exempel är..
Jag hade önskat mig en verktygslåda, lite som "pappas-högra-handen-kit", eftersom jag bara äger en tumstock och en hammare så hade tänkt mig nån tång o så. Men min far gillar det där med verktyg, no shit Sherlock.

Nog fick jag min verktygslåda med:
10 skruvmejslar
4 tänger
18 borr
Slagborrsmaskin (å förlängningssladd till den)
Nåt kit med skiftnyckel och skruvmejsel med utbytbara bits.

När jag öppnat vektygslådan sa han "ring aldrig mer" och garvade.
När jag öppnat slagborrsmaskinen sa jag, "betyder detta Ring Aldrig Aldrig mer eller?"
Han är rolig min far! "Hon ska ha riktiga grejor". haha! Men jag klagar verkligen inte! Nu har jag verktyg, å dom lär ju inte slitas ut i första taget iaf! =)

Fick lite kubbspel, saker till köket å annat bra-å-ha! =)

Nu måste jag fortsätta med plugget!

Torsdag fredag ska jag och Lovan trampa på fetingpedalen med C-uppsatsen på söndag är nämligen deadline och det vi alla vad det betyder, nämligen död linje. Pang!

Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0