Fredagsmys me Sandri

Jag och Lovan har haft en heldag i skolan. Stängt in oss på femte våning och producerat.
Bra dag faktiskt. Vi kommer framåt, men har mycket kvar.

Väl hemma låg ett kuvert och väntade på mig. CSN:s loga lyste fint uppe i det högra hörnet.
Domedagen är här tänkte jag.
Totalen hamnade på 2600 kr i återbetalningskrav. Visst, det är inga roliga pengar, men jag går heller inte i personlig konkurs av det. Jag har kompisar, där du behöver lägga till en nolla och lite till..

Hur som helst, så bestämde jag mig för att CSN ska inte få förstöra min fredag så jag cyklade ner och beställde en telefon. HTC Desire fick det bli. Kändes rätt lixom. Sällan jag tar så "snabba beslut". Brukar vela i tre månader och när jag väl bestämt mig är det nya intressanta modeller som kommit. Nu gjorde jag som far min, gick in och peka och köpte. Hoppas jag får den med nästa veckas leverans, skulle sitta fint som en födelsedagspresent =)

Ikväll har jag o Exsambon Sandra haft en mysig kväll. Tanken va att spela GuitarHero, men man är inte född som ett teknikens under så vi fick det aldrig att funka. Fick nöja oss med Singstar och ett tips är väl, kör inte det nyktra.. haha. Vi dopade oss dock lite med en Rosa pantern, men det är ju roligare på fest när man kan leva ut den riktiga stjärnan i sig :D

Imorn är det lördag och jämn vecka. Hade allt varit som vanligt hade jag varit på jobbet 9,45. Men allt är inte som vanligt, för jag jobbar inte där längre, utan är ledig. Ovanlig känsla. Ledig denna helgen, igen. Och nästa, igen.
Johanna la fram förslaget om Djurparken, men vädergudarna ville annat. Så det får bli en tur med Sandra & Petter till Gällstabygden. :) Se om man kan hitta nåt vårfint o trycka in i garderoben.

Förresten blev det klart att jag får ta över förstahandskontraktet på lägenheten från 1 juni. :) Nice.

Nu ropar John Blund... dags att vila sig!

Puss o natti

Kommentarer
Postat av: Carro

Grymt bra val på telefon tror jag Lotti. Å självklart massa grattiskramar till kontraktet!!!

Kram

2010-05-10 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0