Festa, Plugga.... Plugga, Plugga....

Sitter i sängen med halvt utbränd hjärna känns det som..

Sen sist har jag tagit ett kliv mot en blondare värld och även kapat frillen en del.
Jag trivs i den korta frillen. :)

På lördagskvällen va de lite kalajs, då jag kom ett år närmare pensionen i onsdags.. :)
Lite vänner kom förbi, vi spelade kubb & körde lite musiktävling. Min kära ex-sambo Sandra fick leva ut den extrema tävlingsmänniska hon har inombords. Asså, när hon körde krigsdansen i soffan när hon tog hem en låt.. man skulle ju bara ha film på det. :)

Fick massa fina paket! Tjuvtittatbok, massagegrej för huvudet, Dricka & choklad. Presentkort på kläder!
Sara & Pajen hade plockat ihop en speciallåda med massa kul saker som dom tyckte jag behövde :) haha! ni är för undebara! Gröna-fingrar-piller, vattenkanna, naget-kit m.m.
Å av Johanna fick jag Melissa Horns skiva, vilken snurrar varm i CD-spelaren nu. Så bra är hon.

Jag hade en trevlig kväll å de hoppas jag ni också hade!

Söndagen var en lååång dag. Tio träffades vi i skolan jag och Lovan, sen körde vi järnet. Gjorde en tabbe strax innan lunch vid två, där vi förlorade en rätt tung analysdel. Efter fixande & trixande gav vi upp.
Bryt ihop och kom igen lixom.

Strax innan ett hade vi pumpat ur all energi. På natten alltså. Nöjde oss så och skickade in det. Imorn får vi feedback på't. Hoppas, hoppas vi lyckats förmedla det vi vill.

Ska sluta ögonen o drömma mig bort nu till toner av Melissa Horn...

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0