Blicka framåt och springa uppför..

Det är så sjuukt nice väder ute. Man blir Glad.
Detta trots att jag suttit med neddragna persienner sedan nio.
Låtsas som det regnar. producera Lotta. Fokus.

Rastade av mig lite vid lunchen dock. En lunch me Carro & Sandri på Viskan satt som en smäck.
På vägen hem hann jag in o frågade en av Experterna om den tänka mobilen jag nog kommer att investera i.
Fick ett tips på festen i lördags, HTC Desire. Har aldrig hört talas om HTC innan. Men den har fått bra betyg.

Känns bra. Känns som något att blicka framåt mot. Ny mobil och Examen.
Om fyra veckor tar vi den, preliminärt exakt idag faktiskt.
Jag räknade på det. Fyra veckor av tre år, det är cirkus 2,5%.
% betyder hundradel. Alltså 2,5 hundradelar kvar av min utbildning.
Det är inte så mycket. Än mindre är det fram tills Råmanus för C-uppsatsen ska in.
Hälften. 1,25%. snabb jag var på att räkna där va? :)

Kommer nog vara två veckors löpning i uppförsbacke nu, metaforiskt talat, om vi ska hinna knåpa ihop det här.
Vi ska alltid göra det så svårt. Men samtifigt blir det lite roligare då ju. Lite annorlunda, inte samma som alla andra.
Tur att man har världens bästa Teamie också, hade inte fixat de utan dig Lovi.

Dags att beskriva tävlingens kvalitativa arena dårå.. dags att fortsätta löpningen uppför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0