ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN är uppsatsen inne!

Attraktionens Renässans - Jakten på talangfulla evenemangsvärvare blev till slut titeln.
56 sidig narrativ uppsats om städers attraktionskraft och talangen att lyckas med värvningar.
Det är väl ingen som går igång på det kanske, men det blev rätt bra..

När vi stegade upp mot tredje våning igår med bibban i vår hand kändes det ändå tomt.
"Vårt lilla skötebarn" som Lovan uttryckte det :) haha!
Något vi kämpat med, fällt så många svordomar över o filat i många många timmar.
In för granskning. Dom kommer den 3:e juni. Då ska vi försvara den, fram med sköld och svärd bara :)

Vi kände oss iaf väldigt nöjda, det var skönt. Lovan är så bäst!

Firade med en lunch på Golden Elephant i solen. Därefter väntade en glass nere vid Viskan och efter mycket velande hamnade vi med några öl i Linnéparken.. hungerkänslan kom o vi drog igång grill o jag gjorde hamburgare. Kylan kom så vi stack in o spela lite Guitar Hereo.
Mucho Lyckad dag. Det va vi värda.

Idag har jag jobbat! Imorn ska jag påbörja opponeringen, men först tänkte jag unna mig lite sovmorgon :)

Examen om en vecka och det börjar kännas riktigt overkligt faktiskt. Ljuset i tunneln börjar blända mig, men jag ska nog vänja mig vid ljuset tids nog. Heltiden börjar veckan därpå.
Fick dock klart att jag får tre veckors semester i sommar! Sweet dude.

Go natt på er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0