Vinst - check

Hemkommen från hallen med en vinst i bagaget!
Check.
Koll.

Vi startade matchen rätt pissigt o körde fast i anfallet. Jag fick skutta in på linjen o bråka lite. De va inga pinnar där inte, kändes mer som brottning stora delar av matchen.
Ö-borna från Orust va rätt lipiga också..

I andra halvlek kunde vi skärpa till oss och jag fick revansch på deras biff som stått å dragit i min tröja hela matchen, ryckte lite, gick i marken och hon fick två minuter.
Knöt näven och log. yes. haha

Ett väldigt passande citat som Lindgren kläckte för några år sedan passar väldigt bra in,
Vi sög i första och kom i andra helt enkelt! haha jag älskar det!

Eftersom jag fick bort min jobbtid idag tänkte jag passa på att ta ett städryck här hemma, ser ut som faaan.

Ikväll ska vi celebrera bröderna Lannehed! =)

Över o Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0