Vankas kalajs

Det är så vackert ute va!

I Like it. no. Love it! =)

Slagit ihjäl två timmar uppe i kiosken i Hestrahallen där massa kids spelade BUA cup.
Jag o Johanna sålde som bara den! Ganska skoj, dessutom fick huvudräkningen plockas fram lite.. kan va jobbtigt ibland vetty! :)

Igår kväll kollade vi derby mellan BHK-Byttorps herrar div 4, där di gröne fick se sig som ganska klart besegrade.
Emma spelade dock väldigt bra i mål! Grym är hon!
Dessutom kom Lina och joinade oss! Så himla Roligt att träffa henne igen, inte sett tösabiten sen hon fick Melvin för två månader sedan. Å lillkillen fick vi också titta på i bilen innan Andreas åkte hem igen.
Så sööter! :)

I afton vankas kalajs.

Inte med vilka som helst. Pajen har dragit ihop brydarna från "Oldies but Goldies"-gänget, Byttorps Dam Elit, finns det fler alias på vårt starteam?
Det ryktas om att inte alla ska gå all in, men vi kan nog få en hemskt trevlig afton ändå (om man kan säga så, Hemskt och Trevligt blir ju änna lite motsägelsefullt.. :) Äller? )

Så ni inser att det är på med uppladdningsmusiken nu, ladda kameran å rota fram nåt dugligt i garderoben för jag har en Känsla.. Att ikväll kommer bli en Bra kväll, Att ikväll kommer bli en Bra Bra kväll som black eyed peas sjunger.. fast dom kör på sitt språk och jag på mitt förstås. :)

Imorn äre match, Särökometerna ska få känna att dom lever, så jag får försöka uppföra mig någotsånär tonite iaf.. Tur att man har framförhållning och har tvättat matchstället sen i onsdags. em, inte. Handtvätt är hemskt kul har jag hört.

Mat kanske, dusch, shit times tunning away! =)

Ha en löööveli afton, för det tänkte jag ha!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0