Lyckliga Dagar!

Det har varit en hel del Lyckliga Dagar sen sistens! =)

(om vi bortser från förra veckans tentaplugg då såklart..)

Efter fredagens seminarie fick jag det glädjande erbjudandet om jobb!
Det är Friluftsfabriken som ska expandera och därmed tillsätta en tjänst, de tillfrågade mig om jag var intresserad och det kan man lugnt säga att jag var! Jätte! (Giant!)

Känns nästan för bra för att vara sant faktiskt! Det är ju exakt vad jag strävat efter under mina tre år i skolbänken, att få jobba med att bygga interna och externa relationer för företag.
Friluftsfabriken är, för er som inte vet, ett eventföretag här i Borås där jag arbetat lite extra som timanställd eventpersonal under min utbildning.
Den tjänsten jag kliver på nu är på kontoret där jag ska sälja in evenemang!

Jippi-ki-yay-mother-fucker! =)

Helgen var späckad med jobb å så firade vi Elin som fyllt 20! Vi gjorde det med pompa å ståt där vi marscherade in och sjöng vår hyllningssång till henne! Riktigt rolig fest vare!

Å igår när jag å Saran hade vårt måndagsmys så sa hon till mig att spana in deklarationen,
scrolla ner scrolla ner... Att få tillbaka: Hemskt mycket mer än jag väntat mig!
Så jäkla gött!

Nu sitter jag o försöker knåpa ihop ett arbete som ska in imorn.. sista sista nu innan det är dags för All in på C-uppsatsen. Om jga nu klarade den där tentan vill säga..

Ut i vårsolen å sno lite påskris sen :)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippi-ki-yay-mother-fucker!

Fy fan va kul Gleeeeendish! att börja med C-uppsatsen all in, måste bli skitkul! hahaha neeeeej, inte det jag menade såklart!



Jobbet!

Passar dig som handen i handsken, fisken i vattnet å gleendish på friluftsfabriken! Lycka till med allt så hörs vi snart tycker jag!



Kram

2010-03-30 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0