Give me some energy!

Sitter o försöker mig något som stavas s.t.u.d.e.r.a.

Tappat motivationen i nåt hörn å kan inte hitta den riktigt.
Två riktigt tööra arbeten jag sitter med nu.. hej å hå, kämpa på..
kisa Lottie, så ser du nog lite ljus i tunneln där framme..

Gjorde iaf det som Bäst-Saran sa å satte på asgo musik för att ladda batterierna lite grann!
Wohooo! Tänk vad lite musik kan pigga upp! =)
Vem blir inte Glad av lite Gessle och How do you do lixom?

Spelade  match i Nödinge igår, knappt nämnvärt så illa som vi genomförde den.. men men, desto större anledning att ladda om rejält inför söndagens möte med Särökometerna!
Sassa brassa mandelmassa som man skröla när man va kid.. wohoo!

Back to skolwörket!!

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra sjunger Kenta.
Jo, jag gör nog det trots allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0