Fredagsmys

Återigen fredag mina vänner.
Jag fattar inte riktigt vart dagarna rusar iväg.. Nyss vare måndag å det är det snart igen, för helgen går ju ännu snabbare!

Hade seminarie på planeringsrapporten igår, det gick bra, skönt o ha det bakom sig.
det är inte få svordomar jag o Lovan lagt på den.
En vecka återstår i period 3 detta läsår, mitt sista på högskolan förhoppningsvis.

På torsdag väntar tenta i forskningsmetodologi, Hjälp! Vi har inte haft tenta på typ två år tror jag, ingen "riktig" iaf. Tentaplugga, hur gör man?
Har väl inte gått bäst idag, jag är bra på att prioritera annat.. väldigt bra är jag på det. :)
Men hur lätt är det när det man läser är typ tråkigare än att sitta o titta på när blommorna i fönstret växer..?

Ikväll blire myskväll me Saran o Pajen! Mys ska det bli! :)
Imorn väntar jobbi o därefter vårfest med jobbet!
Ska bli grymt skoj faktiskt!

Sen passerar bakissöndan fort å sen så.. RÅPLUGG hela veckan lång! Måste försöka hitta motivationen. En vecka. sen äre C-uppsats för hela slanten!

En resa till Hemskedal är bokad btw. Hemskt trevligt ska det bli! :)

Över o ut mina vänner!
Ha en fantastisk helg!

Kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0