Imorn är det första dagen på resten av mitt liv

Javisst äre så alltid!

Imorn går jag på heltiden, ut i arbetslivet på riktigt! :)

I helgen har solen lyst på min vita kropp som nu har lite skiftande röd nyans.. oops.
Jag och Sandra har utflyktat till Sandared och Sjömarken o schteekt.

Grillningar har det också hunnits med! Igår vare ett glatt gäng, Sara å Martin med vänner! Lite kubb, boule och go mat! Å nu är jag nyss hemkommen från hamburgergrill med Sandra & Petter. Dom flyttar på tisdag.. känns skumt att vi ska säga hej då farväl auf wiedersehen good bye efter tre år.. men så äre och tåget rullar vidare för det sån tur är.

Ska plocka lite bland sakerna här hemma å sen ladda för riktiga jobbdan! Sen kan man ju alltid leka lite me nya mobilen! skoj skoj! :)

Å förresten, idag bestämde jag o Jossan oss för att gå på Roxette i sommar! :) Dom är ju faktiskt riktigt bra å jag tror att jag skulle ångra mig nåt grymt mycket om jag missade den (sista?) chansen.

Puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0