Bryt ihop o kom igen då..

Har haft en seg dag alltså.
Produktiviteten har näst intill uteblivit. Läst engelska teorier, inte mitt vassaste kort..
tar tid att fatta. alldeles för lång tid.
C-uppsatsen kändes som det tristaste i världen där under några timmar..humöret var sämre än sämst.
Ogillar å va på dåligt humör, tar all min energi.

Men det är bara att bryta ihop och komma igen har jag hört. Onödigt att dra det så långt tycker jag dock..

Men sedan var det dags för nästa utmaning! Jag och Sara gick på Functional Moves (I confess, my folt.)
Men det var skoj att testa nåt nytt. Hopp o skutt, en helvetes massa utfall. stackars lår. Sara skutta fel, apgarva och de gjorde jag med. :) Skönt o rensa tankarna.

Humöret hade fortfarande inte repat sig när jag kom hem.. men väl efter en dusch, tacos, hallonsoda, telefonsnack me johanna å med lovan som sa att uppsatsen komme ordna sig så kände jag mig på fötter igen.
Vi kom fram till att vi låg ganska bra till, förra året bytte vi ju faktiskt helt spår i uppsatsen den 30 april, det är på fredag. :)

Dags att krypa ner, förstå sig på Czarniawska lite grann å försvinna in i drömmarnas värld.
Imorn väntar jobb på Friluftsfabriken. :)

Imorn ska jag lova mig själv att va på bättre humör.
Livet blir så mycket roligare då.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0