Softish Påskahelg

Påsken är passé och sikken softish helg det har varit minsann!

Jag har varit ute och luftat hojen :) skojs!
Jag har hängt hemma hos mina föräldrar! mys!
Jag har festat en del.. :) firat Saran!
Jag har 1:a april-lurats :) Kul!
Jag har bara inte gjort nånting alls! gött!

Det har varit riktig riktigt skönt! Nästan så man blev rastlös där ett tag!

Idag vare skola igen! Jag o Lovan skulle styra upp C-uppsatsen, vilket vi gjorde med hjälp av en handledning me Högskolans flummigaste Bosse. Så nu ska vi skriva om nutidens Renässans. Ja. orkar inte ens försöa förklara faktiskt. Men det ska nog bli bra de me!

Imorn ska jag ner på nya jobbet för första gången! Ska bli riktigt spännande! =)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0