Schleten Lotta blickar framåt

Solen skiner in så fantastiskt härligt!
Åh, vad jag vill ha en balkong nu!!! Faktiskt.

Kroppen är rätt schleten sen helgen.

Den började ganska lugnt, jag o Saran hade myskväll här hemma o jag fixade ihop hemmagjord pizza!
Vi hade pratat lite smått om att Sara skulle få hjälpa mig att rensa ur garderoben, men jag tänkte att det kommer hon ju aldrig orka.

Men Jooodå!

Sagt o Gjort! Ut med allt, dammtorka å dammsög (hmm.. tur att jag känner tjejen väl, för de va gaanska smutsich ;) )
Fyra Kassar fick hon ihop, Well Done! Å jag fick nästan vara med o säga till om allt. Så nu är den så prydlig som aldrig förr!

En ganska seeg jobbdag igår, sen hem o piffa för att celebrera allas vår kära Pajen som fyllde 25 år idag HIPP HIPP HURRA FÖR DIG! =)
Himla trevlig fest! Kul å träffa Jönski, Ankan å Edin också å checka av livsformen hos dom brudarna! Det sjöngs o dansade och Flummade! Riktigt roligt också att Lina var med! Himla längesen vi skålade ju!

Dansade vidare ut på krogen för att sedan avsluta kvällen med en chawarma hos min kompis såklart :)

Söndag o 4 timmars jobb väntade innan det var dags att bli hämtad av Karin i hennes herrgårdsvagn :) Mot Göteborg och Järnvägen styrdes färden. Vi var ont om folk, fick ringa in Lina från Götet som tappert nog ställde upp. Inte för inte man är kär i en lagsport! Så med Anders ensam på bänken körde vi över Järnvägen med 27-15. Matilda hade lite one-man-show där ett tag, hon stänkte in minst hälften av bollarna :)

Så nu är jag hemma. Ska förbereda lite med packning inför Hemsedal å inför en aktivitet med Friluftsfabriken som jag ska hålla i veckan. Blir en intensiv vecka. Intensiv, men kul.
Snart är det söndag igen, då kommer jag troligen vara ännu tröttare.. men men, lärde mig ett bra uttryck i Varberg som passar in bra nu!
BLV - Blir La Väl

Chop Chop, här har jag inte tid å sitta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0