Last weekend..

Hej alla glaaada som tagit helg!

Hoppas din fredag varin fin! Jag måste säga att min har varit riktigt bra!
Jag och Lovan startade med att intervjua en politiker imorses, inför C-uppsatsen, riktigt intressant var det!

Därefter hem, spåna vidare på idéer och faktiskt, idag började vi skapa text. Så skönt va. Äntligen känns det som att tåget rullar.. vi står inte längre kvar på perrongen och stampar.
Jodå, metaforer gillar vi och det kommer vi köra på i uppsatsen. Orka köra på en traditionell style. :)
HUR KUL ÄR DET? :)

Lovan begav sig och jag gick och fikade med Andy. Äntligen. Vi har snackats om att ses o tjöta hur länge som helst, men det brukar fastna där någon stans.. Ja, men vi hörs. Så idag hördes vi och sågs och fikade.
Låter lite som dom där tre slagorden, ni vet..
Han kom han såg han segrade. Fast,
Vi hördes, Vi Sågs, Vi Fikade. :)

Därefter väntade lite pluggos till innan jag ställde mig i köket o baka baka liten kaka.
Gör min sista helg på Intersport nu så fick en liten pik av Peter förra veckan..
"Jaha, Lotta.. vad får vi för gott nästa helg då?" :) Ni får muffinsar, hoppas det duger :)
Det jar varit roliga fem månader där, fort har det gått men sköna människor har man lärt känna!
Tack och bock för det!

Tänk sen när man ska få lediga helger. Jag har ju ändå jobbat hyfsat regelbundet var o varannan helg till och från senaste SJU åren.. Å nu ska man börja jobba heltid å bli fri på helgen. Om jag inte ska rycka in på nåt event då och då..

Städade undan det sista av påsken nu (kände att det var dags lixom) å sedan drog jag ett röj nere i mitt förråd. Måste göra lite plats för MC saker som jag snart tänkt trycka in där jue. :) Hörde nåt om 20 grader nästa vecka, då ska vi nog ut o köra lite grann, hojen och jag.

Nu får ni ha en goer kväll för det ska jag ha!

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0