Hemsedaaal va nice! =)

Ujujuj, vad veckorna rusar iväg bara.

Torsdag imorn redan.

Hemsedal var fantastiskt bra! Riktigt bra väder två av tre dagar, riktigt bra underlag o fin åkning. Självklart bjöd även resan på ett antal asgarv å tokerier! Blir lätt så.

En del sköna kommentarer fälls ju ofta under sådana tripper, oh yes.
Lovan när vi hoppat av liften: Nu har vi bestämt att vi kör Sweet child of mine ner.
Sara: Men jag kan inte den..

Hej Världsproblem :)

Några åk senare säger Lovan: Jag körde Måne och Sol nu, den va rätt bra.. haha Skön hon ääär! :)

Det roligaste var ändå i bussen när nåns hjärna hade svårt att skilja mellan engelsk film och svenskan..
"Kissa på mig".. där det egenligen skulle sagts, Pussa på mig! haha.

Å Johans krasch va vacker den me :)

Har jobbat på Friluftsfabriken idag, det rullar på bra där och jag trivs toppen!
Även C-uppsatsen rullar på, något långsammare tempo,, men vi har påbörjat intervjuer o så..

Andra positiva besked är att jag slipper omtenta i Forskningsmetodologin, drog på nåt osannolikt sätt hem ett VG där, å jag o Lovan grejade även ett VG på planeringsrapporten, så det gick ju vägen i den skitkursen med! :)

Har röjt här hemma ikväll, gött å få lite ordning iaf.. jobbigt när man bara ser typ 15% av sin golvyta för att det är så rörigt.. lite kryddat kanske.. men ändå :P

Å bror min stackarn, sitter i Japan å bara väntar på att luftrummen ska öppnas så han får flyga hem! Håller tummarna att de godkänner flight imorn nu! Hoppas hoppas!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0