Tenta, check!

Ja, då var tentan gjord!
Den var lite mer omständig än vad vi kanske hade tänkt.. Fast ändå inte supersvår, det vill bara till att man fått med det läraren vill att vi ska ha med. Jag satt iaf tiden ut, fyra timmars skrivande, vilket resulterade i 18 sidor(!) Snacka om kramp i handen!
Så, något vettigt hoppas jag att jag fått med på dessa 18 sidor =) Hur som helst så är det skönt att ha den överstökad! Ingen idé att analysera ihjäl sig!

Resten av dagen spenderade vi på Viskan... typ. haha! Jag, Sandra o Joss leta efter lunchställe.
Jag drog med dom till Jetkiosken för att leta upp en "Lunchguiden". När vi började bläddra i den så fick jag en ny lärdom, Tisdagslunch = Stekt fläsk m raggmunk. Varenda jäkla restaurang hade det på menyn! Alla utom Thai Silk o Eest.
På Allvar?
När vi bläddrat igenom mer än hälften sa Jossan, vi behöver inte bläddra mer.. Hej variation! =)

Så, trots att vi hade bokat en fika på Viskan två timmar senare så fick det bli även lunch där..
Å det är ju himlans gott!

Lite stros på stan innan vi åter satt på samma café!
Jättemysig fika me töserna! Det spårade la lite där, men sånna är vi serrö! Folk får gärna tycka vi är koko.. men vi har skoj där vi sitter o tjötar i mun på varann! =)
Jag gillar dom flickorna alltså!

Va på Combaten i kväll! Härligt o fightas lite igen! Kände dock att den där browniesen kanske skulle behövt vara en macka ist, för energin räckte inte riktigt.. men men! Nu ska jag komma igång me träningen igen tänkte jag!

Annars väntar jobb i Skövde i veckan o till helgen ska jag ner till Hanna & Lovan! whiiii! Superskoj ska de bli o flumma loss å få lite QT me dom i helgen! Blir inte lika mycke nu när dom blivit GÖtlaborgare.

Goa töser Änna!

                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0