sönda'

Söndagskväll mina vänner.

Helgen den har flugit förbi som vanligt, men måste ändå säga att det varit en bra helg alltså!

Singstar hos Saran igår med trevligt folk o sen ett besök på nya stället, Viva.

Idag har jag varit hemma på Hestra hela dagen nästan. Det var mysigt! Käka go mat, målade min hylla o snackade med dom där hemma. Sen så ringde vi Matte på skypen, det hördes ganska dåligt o bröts en del, men kul ändå. Han är påväg mot Australien nu, låångt där borta är brorsan. Tänk att det är ganska exakt tre år sedan vi flög dit ner o levde livet.. shit va tiden går! =)

Lite plugg hann jag sticka emellan också.. liite.
Tenta på tisdag ju! Shit. Va så längesen jag tenta så har nästan glömt bort hur man tentapluggar.. å det är ju måndag imorn kom jag på! jaja, BLV som vi brukade säga i Varberg.
Blir La Vääl.

Har haft filmtajm med Saran nu ikväll. Fick låna en film av pappa som han tyckte va riktigt bra.
Det var den. Jag ska försöka att inte krydda så mycket nu, Sandra blir så arg då å tycker jag förstör när jag höjer ribban för mycket på saker..
Men den va riktigt bra och jag rekommenderar den verkligen. Ja just de, Taken hette den! =) haha!

Ska hoppla till sängs nu, imorn väntar alltså plugg o plugg o lektion o plugg.

sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0