oopsi daysi..

Mitt besök hos frisören kanske inte slutade som jag tänkt mig idag... :/
Gick lite över min gräns får jag säga..
Haft lite ångest här i eftermiddag... första gången jag får ångest över en frill..
vänstersidan är okej.. men saaatan vad kort det är på andra sidan. :S

Jag ska ge det en chans, elle egentligen, vad har jag för val :) haha pucko!
Det bästaste med hår är att det växer ut! Får köpa hårväxt-tabletter eller nåt!
Mössa är också bra har jag hört..

Just nu känns det inte som Lotta när jag spanar in i spegeln..
Sandra sa att de va "inne" å Petter tyckte det va coolt. snälla vänner har man..
dock tror jag detta var lite "föör coolt" för mig..

jaja, nu ska vi inte förstora det mer än nödvändigt.. jag har inte gjort nån sne tatuering på fyllan, början knarka eller nåt annat dumt..

å hade jag aldrig provat så hade jag aldrig vetat.. vad gäller håret alltså! :)

Det växer ut!

En mysig kväll me Sara o Pajen o Tacopajen blev det idag! mys mys!

Nu kryper jag under täcket.. en härlig helg i Varberg väntar å mössan den är nerpackad ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Inget är för cool för Lotta!

2009-10-02 @ 11:26:39
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: maaaalin

asså, iman har varit i farten? :) haha... så kan det gå! men det växer ut lotts :)



och nej nej, du väckte inte mig ur sömnen - vaknar sällan av sms och samtal :)

2009-10-04 @ 16:36:25
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0