Hej livet, hur mår du?

Yeeees, Då var vi i mål!

Denna eviga tunnel, där man knappt kunnat skymta ljus... nu är vi framme!

(egentligen har vi en tenta kvar nästa vecka, men det finns ju iaf lite tid till att plugga till den).

Senaste två veckorna har varit bland de mest pluggintensiva i mitt liv.
Dagarna har bestått av plugg i skolan 9-18 typ, innan tarmen skriker efter mat.. hem o käka o fortsätta till midnatt..  Med andra ord plugga, äta, plugga, skita, sova...

Visst hade vi hektiska perioder för ett år sedan när vi körde mycket med EGO-projektet o så.. men det vi har hållt på med nu har vissa stunder varit så frustrerande för att vi inte fattat!
Tragiska, komiska o romantiska draman har svävat runt i huvudet o blandats ihop med metoder o stilar andra konstiga begrepp. Dessutom två andra grupparbeten i den andra kursen som skulle lappas ihop!

Men lite förståelse har nog fastnat längs vägen iaf!

När vi gick ut från lektionsalen igår ville jag bara knyta näven o utbrista BJÄLLERKLANG!!
Ni vet som pappa Rudolf i Sunes jul uttrycker sin genuina lycka! Finns inte så mycket bättre sätt att uttrycka det på! Hanna, du är ju med på vad jag svamlar om! :)

Vi firade av det hela med några öl käk på Brasseriet och skålade för att vi är bra! Himla trevligt!

Lite annat skoj som också hunnits med i oktober är att jag har varit o jobbat på Bingokryssning med Bertil Bingo
 och jag har även varit nere i Varberg ännu en vända och denna gången badade vi i kallbadhuset!
Riktigt mysigt, det kan jag rekommendera!

Ska iväg o Luncha med Lina om några timmar o senare blir det lite jobb!

Så ser min onsdag ut!

Tänkte avsluta med att bjuda på nån fin bild.. men inte ens dom har jag hunnit o ladda in än.. fick bli en från nån kvällspromenix i underbara Varberg.


                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0