Fika o stukad tumme...

Dagen startades me en morgonpromenix med Linda!
Gött sätt att starta upp på! Men jag måste säga att jag inte brukar känna mig så mycket piggare när man kommer hem.. men men, vi är väl olika! :)

Hem o fixa o trixa lite... tiden bara flyger iväg.
Upptäckte nåt riktigt drygt, för o ta det bokstavligt. Köpte mig en sån där smart diskborste som man fyller upp med diskmedel ni vet.. Sen fyllde jag upp den o ställde den i mitt lilla ställ.
Uppenbarligen skruvade jag inte på korken ordentligt = massa diskmedel på bänken.
Och Yes lever ju upp till sin dryga slogan.. satan vad det löddrade å jag torka o torka o torka.. men ren diskbänk fick ja iaf!! =) de finns alltid nåt positivt i det negativa vett la ni! =)

Sen var det fikadags hos Wallenski! Alltid lika skoj o tjöta loss en sväng. De va jag, Saran, Lindgren o Wallén. Barnen kom hem o det blev lika livat som vanligt! Återigen upptäcker man sicken skillnad i livssituation vi lever.
Det är väl underbart! =)

Sen träffades vi med arbetsledningen en stund innan jag bussade upp till Hestrahallen o lira lite handboll. Skoj o komma igång igen, passen sitter ju inte där dom ska.. men det kommer la så småningom.
Stukade tummen dock.. aj aj. :( Det gör lika jävla ont varje gång och man känner sig lika jävla handikappad. Vad är en tummes funktion egentligen? men när den väl är skadad så ska man använda den till allt, å det känns.
Men lucky me att det va vänster iaf! =)

Dags o Recharga vänner! Så man orkar morgondagen, för då väntar kvällsjobb i Skövde!


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tycker det är kul att läsa om dina äventyr :)

Kram

2009-10-29 @ 01:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0