Höst

Tittar ut över ett grått Borås. Det är inte helt olikt, ni vet den där scenen i Kalles o Musses husvagnsfärd på julafton..

Är den vackra delen av hösten redan passé? Jag tycker det är så fint med allt härliga färger! Ser ut som att skogen riktigt glöder! Nu har de flesta löven trillat av o kvar är kala stammar.. Men så går vi trots allt in i november snart..

                                                    

Hade skola igår eftermiddag, jag o Jossan smet lite tidigare för vi skulle åka till Götlaborg o gå på dansuppvisning. Sandras bror som går på balettakademin hade uppvisning! Scheisse va imponerande!

Grymt viga o starka allihop! Inte för att jag fattade så mycket av själva "handlingen", men ändå skoj!

Efter det åkte jag o Joss o GPS:en till Janna & Adde, där var även Lovan, Hanna o Lotta (Ö-vik)! Hon var nere på Bästkusten för att köpa bil, Åh så skoj de va å träffa henne igen! =) Inte sett henne sen början av juni ju! är det nån som kan sprida positiv energi runt omkring sig så är det hon!

Det var såklart kuligt o se dom andra också! =) Vi satt o tjöta, MiaoKlara-flumma o garva och några öl senare så bussade jag hem. Hemma vid halv fyra. Fyra timmars sömn innan jag åter satt i skolbänken.. sen däckade jag igen när jag kom hem.

Paj var jag sugen på idag, så sagt o gjort! God blev den! Ska samla ihop lute energi o plugga nu. Inte sjukt motiverad, men måste traggla lite iaf..

                                                       

Ikväll blire lite SångStjärna hos Saran sen får vi se vart vi slutar!

Ha en trevlig afton kära du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0