Svullarhelgen

Hej vänner!

Några dagar sen jag knappade här nu..

Hade en jättemysig helg med alldeles för mycket god mat. På fredagen bjöd jag mina föräldrar på middag här hemma som ett litet Tack för all hjälp med körande o bärande o monterande i den nya lyan.

På lördagen var det även då dags för trerätters, då jag o Saran hade dragit ihop en träff med några av tjejerna från högstadiet. Shit, 7,5 år sedan vi slutade där.. Mycket har hänt sedan dess, men även om vi inte har lika mycket gemensamt idag så hade vi en himla trevlig kväll! =)

Min svullarhelg fortsatte på söndagen med Farsdag-middag o sen spanade vi in Byttorps B-lag slå Tidaholm uppe i Hestrahallen. Börjar bli riktigt spelsugen nu och på söndag smäller det! Särökometerna kommer hit o jag hoppas vi kan få till ett någorlunda spel, med tanke på att vi inte alls är ihopspelade som lag..

Hade PLUGG på schemat idag. Vi ska ses med Arbetsledningsgruppen imorn o det är lika bra att skriva klart det så man kan fokusera på annat. Nu när vi går så få timmar i skolan så har jag helt tappat pluggdiciplinen någonstans, å hittar den inte heller.. jag fungerar bra under press, annars går det väl sådär får jag erkänna.

Plugg vare ja!

Ikväll äre handbollsträning igen!
Weeehooo!

          Såhär kunde det se ut när vi Rå-plugg i Varberg! Solen sken in o på med brillorna bara!
                                                          Good memories! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0