jobbi jobbi...

Klev upp tidigare än på länge idag.. fem i sjuuu plingade det i mobilen.. ujuj va tiidigt tyckte min kropp.

Men upp klev jag o cirkus en timma senare stegade jag ut i regnet till ett möte angående torsdag. Ska ner till Varberg då jobba.. Ska hålla i ett event för Friluftsfabriken, det blir Femkamp och Sångtävling, ska bli skojsigt, men det är en o annan tråd att hålla i..

Sedan vidare på nästa meeting.. Jag har fått anställning på Intersport i Knalleland nämlisch!
jojo, känns väldans roligt må jag säga! Så skrev lite papper och hälsade runt lite! =)

Sandra kände sig tyvärr hängig idag, så no schoolwork for us.. Hopplade in på en frivillig föreläsning ist.. En kille från Civilekonomerna pratade om lite framtid o arbetsmarknad o så.. inte väldans mycket vettigt kanske, men ändå.. :) Blev en spontanfika med Lisa efter det, mysigt!

Å nu har även denna dagen försvunnit i en jäkla fart.. fast att jag gick upp så tidigt! =)

Lite Arbetsledningsplugg nu innan det blir handboll i afton!

Tjipp Hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men grattis, passar ju dig...jag har haft min tid på Intersport i City. Grymt skoj:)Måste jag komma förbi någon helg när jag är hos mammi!

2009-11-17 @ 16:55:28
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: Misan

Åh grattis!!! Vad ska du göra, butik eller? '



Miss you.



Puss

2009-11-17 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0