Jag röstar för mer optimism!

I söndags kväll kikade jag lite på en repris på Grannfejden. Jag har aldrig sett det programmet, men det var ganska intressant. Det met intressanta tyckte jag var hur sjukt bitter en människa kan vara. Just då hette surpuppan Erik och i hans värld fanns det inget som var bra! Sjukt hur man kan se på livet i sådan bitter ton alltså.. jag kan inte fatta det.

Sedan om vi går över till motsatsen så spanade jag o Saran på nya programmet Ullared igår, haha! Shit sikka original dom har hittat! Men bäst av dom alla var ändå de två glada väninnorna gittan & ... minns inte. Snacka om Livsnjutare! Dom tvekade inte på att dra på smilet alltså! Underbara tanter! Mer av dessa i vår värld röstar jag på! Heja dom tanterna! =)

Tänkte också nämna att mitt gamla gymnasieprogram, Entreprenörsprogrammet, har blivit utsett till en spetsutbildning. Vilket betyder att de är en av 10 gymnasieprogram i Sverige som får starta spetsutbildning. Roligt för dom, för det är en riktigt bra utbildning! Man märker framförallt nu i efterhand hur mycket vi faktiskt lärde oss där!

Har spenderat förmiddagen genom att ta ett röj i garderoben, i afton kommer mamma & moster förbi på lite käk innan jag sticker iväg på handbollsträning! Hoppas tummen håller!

Ha en skön dag vänner!

       Här är en bild på min gamla klass från vår avslutningsfest på Pulsen för ca 4,5 år sedan!


Kommentarer
Postat av: mia

underbart. fin bild :) du får gärna dela med dig till mig nån dag, jag som bara har en kraschad hårddisk och brokiga minnen kvar :) Puss

2009-11-07 @ 01:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0