Hepp hepp!

Mätt, Nöjd o Belåten!

Japps, det är jag faktiskt! =)

Träffades med arbetsledningsgruppen vid fem och vi jobbade vidare med vårt arbete.
Sara o Pajen hade förvarnat att det kunde bli aktuellt med ett besök på gymet i afton.
Messade dom när jag gick från skolan strax efter sju och jag tror det var det där sista i messet som fick mig att gå dig ändå

"...Träna sen basta så kom om du vill :) basta är alltid gött!"

Pallra mig dit o värmde upp innan jag joinade flickorna i gymet. Armarna o magen fick bekänna färg innan vi kände oss nöjda o styrde  kosan mot bastun! Sweet ay!

Riktigt fräscht, nya Onyx alltså! Känns lixom lyxigt :)

Efter en matfrisk helg har det varit en träningspigg vecka som började med combat i måndags, sen handboll tis-ons å styrka idag å så några härliga promenixer på det! Härligt att ha tid för det! =)


                               Här är en bild från receptionen, rätt läckert va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0