Hej på dej träningsvärk!

Idag är mina ben riktigt trötta.. eller hela jag är trött egentligen..

Körde järnet på combaten i måndags o igår på hanbollen var det också lite fys inblandat.. Inte jättemycket, men dessa utfallssteg alltså.. Jag vet inte om jag hatar dom eller älskar dom.. men satan vad de tar i benen.
Å så lite hopp o studs o vadväv o upphopp o annat.. som på den gamla goda tiden med Byttorps Dam Elit =)

Sandra är ju som sagt opigg så vi får se vad som händer idag, inga risker i dessa tider!
Ska förbereda mig lite inför morgondagens aktiviteter nere i Varberg!

Å så ska jag luncha eller fika med Disse också! wee! Det var några veckor sedan jag träffa henne nu! skoj skoj o se på den stora magen! :)

Över o ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0