Gleeendish!!!

Jag vet inte hur och när detta smeknamn kom till på Erik Gustavsson som mannen egentligen heter.
Världens skönaste Stockholmare!

En gammal klasskompis från Varbergstiden som alltid har fler bollar i luften än vad de flesta skulle klara av.
Dessutom en idéspruta som bara ser möjligheterna, En kreativ lirare helt enkelt!
Jag skulle vilja va lite mer som Erik!

Med ett leende, eller snarare asgarv, är han alltid på språng någonstans!
Som nu till exempel! Imorn sätter han sig på planet till Vancouver och ska spendera kommande år där med Skidåkning och OS bland annat!
Häftigt att bara dra iväg så!

Så, med detta Hyllnings-inlägg Gleendish vill jag bara önska dig Grymt Lycka Till i Kanada! =) Även fast vi inte ses så ofta nu för tin så kommer jag sakna dig, tuuur att internet finns!

För er som vill följa hans äventyr, kan ni göra som mig, följa dem på Eriks Äventyr!



Kommentarer
Postat av: Erik

Haha åhh Gleeeeeeendish!

Jag är grymt hedrad och glad och ditt inlägg :) Seeee u on the internet och lycka till med studierna, häng, jobb jaa preis allting.

Men vi håller oss uppdaterade!

Du är gryym!

2009-11-06 @ 00:17:14
URL: http://erik.kreativent.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0