Freedasmyyys!

Sitter här å har påbörjat freedasmyyyset! :)

Hemkommen från en jättemysig lunch-fika med Lina! Fick titta på hennes bilder från ultraljudet o den lille krabaten som e i hennes mage.. whii! fortfarande så overkligt! :)

Ska bege mig ner mot stan snart igen o möta upp Frida.. Blir nåt gött käk o fredaasmyys med henne o Ronja ikväll! =) Längesen vi sågs, så de ska bli jätteskoj!

Sitter testar spotify som jag installerade tidigare idag å det funkar faktiskt helt okej med mitt internet.. över förväntan! Å sikken bra grej alltså! Jag är inget musikfreak what so ever, men man blir ju gla´ av musik alltså! =)

Totalt jätteosugen på att plugga nu, så det har jag lagt ner totaaalt!

Nu äre dags för Freeedasmyyyyys, om de så äre sista jag gööör... lalala..!

Happy Helg Allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0