Finns hopp om julen!

Idag har Anders namnsdag! Grattis till alla er som heter Anders!

Å en annan sak, min mamma har lärt mig ett ordspråk som lyder:

Om Anders slaskar så braskar julen!   (Å tvärt om!)

Å idag är det regnigt och blött ute som vanligt, så då får vi iaf hopp om en vit jul! =)



Nyss varit på seminarie.. lagom förvirrad som vanligt, nu blir det hem o försöka producera lite text till vårt arbete innan jag ska boxa o sparka skiten ur mig själv på Combaten innan jag o Saran landar i soffan o ser sista avsnittet om Ullared! =)

Kommentarer
Postat av: Erik

haha åh vad dum jag kände mig nu! Jag fattade inte ordspråket första gången jag läste. Jag tänkte, anders vem är anders? Men nu när jag läste andra gången så klickade de till lite. Jaaahaa anders dagen. Alltså om det är slaskigt på den 30 så blir de inte det på jul



Kul att man har sina ljusa stunder ibland! Elleeeeeer

2009-12-02 @ 09:59:26
URL: http://erik.kreativent.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0