Fest like old times.. :)

Om en minut skulle det egentligen blåsas igång en match i Hestrahallen. Byttorp mot mitt gamla Varberg.. Å den har jag taggat för LÄNGE.
Men icke, ännu ett återbud satte stopp för det tyvärr.. Riktigt bittert. men men! Finns värre saker att lipa över!

Istället för matchladdning har det blivit en vända på stan med Frida! Lotta har (med vissa påtryckningar från sin shoppingvän) inhandlat en heelt ny outfit från topp till tå! Kan nog gå bra.. ehm, om jag kan gå.. lite klack vare häär å det är det inte varje dag jag bäär.. =) haha!

Laddar för Sandras 25-kalajs som går av stapeln i afton! Ska bli jätteroligt! Inte bara för att det är fest, vilket alltid brukar vara skoj! Men det ska bli så himla skoj o träffa några av Sandras Umeå-tejer för att inte snacka om alla goa Varbergsgrabbar som kommer upp! =)

naw.. like old times in Varberg.. :)

Tänkte dra en snabb adventsstädning idag, risk för att förmiddagen imorn ägnas åt Hosisontellt lägen som Frida brukar säga..!

Ha en härlig lördagskväll vänner!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0