Di helgo..

Helgen passerade i ett swisch som alltid!
De va lite stros i Knalleland med Sandra å sen festades det friskt på lördagskvällen.. Krissen var hemma på besök, så trevligt å få lite QualityTime med henne! =)

Skakade rumpa på XoY å på söndagen skulle jag ju premiärspela för i år.. Men icke. Särökometerna hade fått Svininfluensa, så vi körde träning istället. Skönt o röra på sig lite å inte bara köra enmansbob i soffan hela dagen, kan lätt bli så dagen efter.. Myste med Frida o Sandra på kvällen och firade födelsedagsbarnet, Frida 23 år, med lite glass o gott! =) Hurra för henne!

Combat väntar om nån timma med Pajen, ska bli gött o ge kroppen vad den tål!
Ska köra på järnet nu! Om två veckor kommer handbollspremiären nu istället, hemma mot Varberg!
Mina gamla lagkompisar, man vill ju inte åka på däng där alltså...

Å imorn ska jag iväg o skriva på papper, för jag har nämligen fått ett nytt jobb! Weey! =)

Över o Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0