Återträff me gamla ICA-folket!

Igår var det dags för ännu en kind of reunion!

Denna gången var det några av de goa töserna som jag jobbade ihop med på ICA Byttorp för en massa år sedan.. cirkus runt 2002-2003 skulle jag gissa på.. ingen som jobbar kvar idag, eller joo Frida, fast hon är ju mammaledig nu! Så tjötet om kunder och andra rolica incidenter uteblev o istället snacka vi mer nutid! =)

Nette hade fixat med så goda fördrinkar o sedan käkade vi Tacos, smaakade huur bra som helst så alla ville ha receptet ;)
Jag plockade fram mitt spel, Hur Fan Visste Du Det?, och vi lärde oss ett och annat nytt, för det mesta onödigt vetande.. Men nu vet vi iaf vad Golden Shower och Plyschofili är.. haha!

När vi tröttnade på onödigt vetande plockade Nette fram ett annat spel så fick vi visa våra färdigheter inom Charader.. alltid lika roligt! =)

En riktigt rolig kväll med tjejerna! Hoppas vi kan göra om et' snart igen!
Slängde in lite bilder från kvällen...

Kraaaam!

       


Kommentarer
Postat av: Anniepannie

Vi hade asroligt juh!!B)

Men vad är det för en konstig hand??? :S

Vi gör om ét snart igen va???

Kraaaamm

2009-11-25 @ 15:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0