Di vecko!

En skön söndag närmar sig slutet. Å ännu en skön vecka närmar sig sitt slut.

Måndag & Tisdag gjorde jag mina sista praktikdagar. Med Oscarsgala som avslutningsevent var jag riktigt nöjd med min praktik på Stora Blå.

Vill också Tacka för alla Härliga Grattishälsningar på min födelsedag (och namnsdag)
 i tisdags!

Tre heldagars plugg med Lovan har det hunnits med. Nu är det Ex-jobb förfulla muggar som gäller! Vi börjar komma något på fötter med det nya syftet och det känns jäkla bra alltså, bara vi hade haft lite mer tid.. men men.

Var nere på Club PT på Campus i fredags o kolla på lokala Varbergsband, kanske inte riktigt min musiksmak, men sällskapet va trevligt värre! Vår kära Klang som är tillbaks från sin USA-tripp, brun o fin, joinade och det var kul o snacka loss lite med henne igen! =) Welcome home!

Sen vare jobb som gällde och efter det spanade vi in Hof-man-gänget. För er som inte är insatta vad det är så har ca 250 galna idioter deltagit i 20km Hof-man i helgen. Det går ut på att åka buss ut till Ästad, för att sedan gå de 20km in till Varberg och uppdraget är att drick en Hof per km. Temat för utklädsel var Erotik tror jag. Mycket naket där. Jisses! Kul o kolla på gänget!
Däckade till Elfsborgsmatchen och hade svårt att vakna till liv sen igen.
Utebliven powernap och utebliven kaffe. Vad är det som händer?? =)

Blev en myskväll med min lilla sambo i soffan när vi kollade in någon musiktävling på ettan...

Idag kom mina föräldrar ner. Efter en fik på balkongen bar det iväg till Getterön där vi la i vattenskotern. Ut o brumma loss, först med daddy cool och sen åkte jag en tur själv! Huuur kul som helst! Hopp o Hej bland vågor! =)
Det var typ som att köra snöskoter, fast med lite gummibåtsfeeling då.. =) Roooligt Rooligt!

Till veckan blir det fokus på Ex-jobbet som sagt.. Om vi är tillräckligt effektiva så blir det segling med den nya båten i helgen! Jag håller tummarna för det! =)


Hä på rä!



                                               Daddy & Jag!



                                                            Lotti leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0