Sandra är en nörd.

Jag ville ha Weehoo som rubrik, men då klagade min Sambo, Nörden Sandra, att ja hade haft det innan så då blev det som det blev.

well well..
Jag är Glad! =)

Pluggade nine to five idag med Lovsisen. Det gick upp och ner som vanligt, lyckades trassla till det rejält där på slutet.. Efter vi finishat för dagengick jag hem fem minuter o byta till jobbkläder.
Hade fått lönespecen i facket och det var ingen vidare spänning när jag sprättade upp kuvertet.. Eftersom jag bara jobbat 7 timmat i april väntade jag min en femhunka typ... Men där står det minsann över 11 000 i brutto.
Det är är fel tänkte jag först.
Tittade igen.
Semesterersättning!!!!
Whiiii-Fucking-Hooooo! Hopp o Studs!

Kom nyss hem från jobbet. Kvantum har inte utökat öppettiderna till 24, men de har byggt ut och den nya butiksytan skulle fyllas med varor. Goa extra cash som trillar in vid midsommar.. =)
Pengar känns som det ligger i fojus nu. Pengar och Ex-jobbet. Imorn ska vi på't igen!

Nu ska jag dejta John!

Puss Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

va...11 papp. gött:) varför ger dom ut den nu? du ska väl oxå jobba i sommar!?

2009-05-19 @ 10:25:57
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis tussan :)

2009-05-22 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0