regnet de bara öser ner..

Längesen de var en update nu.. det har tuffat på som bare den nere i Båstad på praktiken och Varberg på helgerna!

I veckan har det varit blöta och blåsiga turer mellan Båstad och Halmstad där jag bott två nätter hos Emelie! Kul kul o träffa henne igen! =)
Det har varit allt från bechavolley, skytte, båtturer och mingelaktiviteter som jag fått vara med på med Stora Blå den senaste tiden! Riktigt skoj!

Igår va det skola igen. Jag och Lovan satte klorna i vårt nya syfte och kom in i ett riktigt flow där. Vi fick även god respons på handledningen så nu är det bara att köra. ( Kööör! Köööör ööver!!
Vi insåg att vi har häcken full. Efter att min praktik är klar nästa tisdag så blir det till att läsa tills ögonen blöder och styra upp Projektdagboken. Det här ska bli bra, så de så.

Fick nyss reda på att årets stipendium från Campus hade beslutats och vårt bidrag med E.GO hade inte beviljats. Det tycker jag va jävligt trist, för det va vi så värda.

Men jag ska inte bittra sönder för det. Ska snart ringar Sveriges Mr. Storyteller och se om han har några tips och trix till oss!

Ha en fin dag o trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skämtar ni, fick inte EGO!? Vilka fick i år då? Verkligen nyfiken på den skiten!

2009-05-08 @ 11:31:17
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0