Inte Okej.

Helgen som gick var Lina o Denise nere o hälsade på!
Vi flummade loss rejält och ingen blev väl direkt förvånad över Disses senaste spontana idéer hon kommit på att det vore kul att göra! Jag menar saknar man balkong på lägenheten så kan man ju lika gärna flytta till ett torp i skogen..? ehh.. Disse du är la för go!

Riktigt rolig lördagskväll va de, fram till 01.40 när jag upptäckte att min plånbok var borta ur väskan.
Fan. Rusade runt bland barerna, utan resultat. Jag hade inte använt den sedan vi gick in så misstänker stöld.

Inte Okej. Låt andras grejer va ifred din dumma idiot! =(

Visst, det går att ersätta kort o plånbok o körkort. Men ett jävla meck. Helt i onödan.
Numer går jag runt identitetslös tänkte jag skriva (o de gjorde jag också =) ) men menade egentligen att jag inte kan legitimera mig.. kanske inte "same same but different" där meeen ni fattar. Störigt är de.

Tågade ner till Emelie i Halmstad igår kväll och vidare mot Båstad imorse.
18 minuter satt jag på tåget - ÅTTIOFEM KRONORbetalade jag  - INTE OKEJ!
S.J - Suger Jämt. (Det kan ha varit Öresundståg ofs.. men men dåligt äre).

Dagen har varit ganska lugn. Blev ombedd av Hotell Skansens Marknadschef att köra till Ängelholm med en bil, han var tacksam som få! Uppskattning gillas! =)

Hojade hem nu ikväll och skulle av någon anledning känna på kedjan igen, den känns slö alltså.. hmm.. jag blir ju så nojig. Daddy försöke övertala mig att det inte är några probs, så jag får väl lita på honom då..

Ne, ska inte sitta är o va bitter något mer.
Jag ska gå å lägga mig och bli ett år äldre, ett år visare och ännu mer positiv!

Imorn blir det my final day på Stora Blå med både Oscarsgala och Skattjakt! =)

Go natt Vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0