1,2,3.. andas.

23.56, send. click.
Puh.

Har aldrig varit så sent ute med att skicka in nåt å jag hoppas aldrig att jag kommer vara det heller för den delen.
Känner mig alldeles spänd i nacken o lite lätt huvudvärk efter fem timmars frenetrisk skrivande framför datorn.
Men nu är skiten inne!
Å jag ska försöka å inte oroa mig ett skit över resultatet. Jag har sagt det förr o säger det igen,
Analysen tar vi efteråt!
För två dagar sedan satt jag å hade nästan gett upp hoppet om att hinna..
men med målet i sikte så brukar det lösa sig till sist. Det återstår och se om problemet är löst som sagt.

Dagen för övrigt har varit ganska lugn. Vi har varit på deras lager/ verkstad idag och fixat med lite allt möjligt!
Cheeeses va mycke prylar alltså ! Där skulle min daddy trivas minsann! =)
Förutom alla verktyg fanns där allt från fyrhjulingar och vattenskotrar till pilbågar o kiteutrustningar blandat med kläder, ryggsäckar, bollar, reservdelar... ja, listan kan bli lång!

Hjälpte till och inventera några av pallarna för att se så de är rustade inför säsongen. Sedan fick jag åka på några ärenden, så cruisade ner till Ängelholm i Land Rovern. Lite montering av säten i R.I.B-båten gjorde vi också.

Imorn blir de lite mer verkstad innan jag drar hem till Varberget igen! Fast att jag bara varit iväg ett par dagar så saknar jag dom där hemma, ska bli skojs att träffas och trivas igen!

Nu säger jag godnatt och släcker lampan!

Kommentarer
Postat av: saftmalin

OM jag kommer ihåg nyströmsaften! OOOHH ja, jag saknar den. finns ingen saft som den :) hahaha. fint barndomsminne

2009-04-01 @ 10:41:36
URL: http://maalinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRAAA JOBBAT LOTTA!!! DU HANN!!

Om du undrar så har våren kommit till Varberg på riktigt! Helt underbart har det varit idag och jag tvekar inte på att det varit det samma där nere i skåne-land.

Du är saknad här. Vi ses snart!!!

2009-04-01 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0