Vilken härlig dag!

Underbart väder ute ju!

I LOVE! =)

Startade dagen med en morgonpromenix längs havet med Hanna & Lovan!
Prick 8,00 möte i rondellen!
Jobbigt att gå upp, Men det va skönt! =)

När vi närmade oss Ankaret så såg vi hur månskenet speglades i vattnet.. åh, så fint!
Ångrar att jag inte tog ett kort nästan..
Nu har vi haft seminarie med Organisationen å det gick nog bra.. tror jag.. Flummig kurs alltså!

Hade turen att Malin var kvar i skolan, så jag får skjuts hem i biiil! =)
Jippie!

Å ikväll kommer min broder hem!
Ska bli roligt att träffa honom igen!
Men mest glad är jag för hans skull... han har bara varit hemma två veckor sedan början av juni, så han är VÄL värd semester! =)

oops! Nu går bilen...

på återseende... hurry hurry! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0