Värme! =)

Sitter hemma i lägenheten och är faktiskt varm för en gångs skull!
Kan vara på grund av förmiddagens rusher upp och ner till tvättstugan...
Men det kan också bero på att vi imorse fick besök av en fixar-trixare som fixade till elementen!
Tömde dem på luft och så en sväng ner i källaren för att fixa termostaten!
Jippiee! I köket är det 21,5 grader!! Så gött! =)
igår vid den här tiden var det 18,3... it's a Difference!

Igår hade vi redovisningar med storytellingen och det gick ganska smärtfritt. Imorn är det dags för organisationen, det vet jag ännu inte hur det kommer gå.. men om jag slutar blogga o börjar skriva så kanske det går bättre?

Vi hade en fik med töserna som ska bo ihop i Åre på Mingan igår.. Det kommer bli såååå  nice!
Jag änna känner de!

Dags att skriva klart organisationen och sedan ha lite pysselverkstad o locka fram det kreativa i mina fingertoppar.. När man FÅR vara kreativ ser jag det nästan som en skyldighet att vara det.. =)

Samtidigt är det många andra tankar som snurrar i huvudet..
Åre såklart..
Å hur vill jag egentligen klippa mig på fredag, ska jag slänga i en ny färg?
Å så det här med praktiken! Har skickat iväg ännu en förfrågan idag, har nog min mami & papi att tacka för det!
Dom pushade mig att faktiskt göra det. Boende ordnar sig alltid som dom säger! Å det är väl sant.. =)
Jag vill inte vara en bekväm eventare, då kommer man ingenstans! Vi får se vad dom säger!

Man måste våga för att vinna!

ÅÅÅÅÅÅRE!
3 days left...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0