Underbart Nyårsfirande!

Vi var ett gäng på lite över 50 pers som samlades på Ästad gård som ligger en bit utanför Varberg.
Jag har varit där en gång förut, för 10 år sedan innan vi splittrades med klassen och började högstadiet.. Ush vad gammal man låter när man börjar snacka så.. men men, it's the true story! :)

Hur som helst, denna underbara gård hade utvecklats hur mycket som helst sedan dess! En hel liten by i lantlig miljö. Vi hade turen att få sova i "hotellet", de lite finare stugorna - jättefräscht!
Vi startade aftonen med att dra på oss badkläder o bada i tunnor! Det blev sång, öl o bad! Både i tunnor o bastu o sjö! Härligt härligt!

Efter några timmar där väntade en varm dusch  innan jag drog på mig klänningen och kammade håret!
Upp till restaurangavdelningen för mat o the party!
Smörgåstårtan kom fram o vi högg in!
Tolvslaget närmade sig och vi gick ner till en av sjöarna.
Där drog de igång ABBA med Happy New Year för fulla muggar och fyrverkerierna sprakade och champagnekorkarna flög mot himlen!
Fantastiskt fint och Härlig stämning!

Vidare in i festlokalen där vi fortsatte kvällens partaj!
Härlig blandning av människor!
Min förkylning glömdes helt bort bör några timmar och jag hade verkligen grymt skoj!

Så Tack för en Grym Fest pojkar!


             
Bad i tunna                              Härlig utsikt!
     
Jägarn o Jag!               Här firade vi tolvslaget


Kommentarer
Postat av: m

du som tyckte att det kliade i evenfingrarna? :) stod aldrig något namn nämligen :) men det kan jag tänka mig, nu har du tips till nästa grej!



uscha, skolan börjar på onsdag. jag har vant mig vid sovmorgon och hemmaslappande, illa.

2009-01-12 @ 10:06:17
URL: http://maalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0