Tacoskväll!

MÄRKTE ATT DET BLEV LITE FEL ORDNING HÄR.... MEN MEN... =)


Spenderade fredagen i skolan, ett försök till plugg.

Sen kom min lilla sambo! Hon hade verkligen redigt med packning med sig!
Så det blev taxi hem till Borgmästaregatan!


       Kämpet!

Flickan hade klippt lugg också så jag kände knappt igen henne! Men det va jättefint! =)
lite tjöt i soffan innan vi styrde upp kvällen.

Tacokväll! Ja ja ja!

Vi skramlade ihop 10 sköna vänner och som vanligt åt vi alldeles för mycket.
När alla var mer än mätta så släppte vi bomben att vi köpt efterrätt också. ha ha!
Blev lite Buzz också!
Mysig kväll å kul att ha Sandra hemma igen!



Vid elva körde jag hem allihop för då skulle jag sooova!
Känner  att jag fått många timmars sömn i veckan och vaknade faktiskt av mig själv relativt pigg sådär 05.12 på lördagsmorgonen och var på Bra Humör! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0