Sunny Sunday!

Ännu en B-E-A-utiful söndag att vakna upp till!
Dessutom visar termometern på 6 minusgrader utomhus vilket ökar chanserna till att någon sjö fryser till härlig is som jag kan lura med mina vänner ut på snart! Ja Ja Jaaaa!

Mor o far kom ner igår och sov över så vi åt frukost innan de begav sig..
Jag känner min inte fullt frisk formfarande, men det är inte så illa att jag är sängliggandes.. knivig sits där ja..
Ett par vändor upp och ner till tvättstugan gjorde att jag fick känslan av att jag sprungit ett helt maraton-lopp!
Har ju ingen febertermometer, man blir inte friskare av det anser jag.. det är lite som när man besöker någon på ett sjukhus.. plötsligt känner man sig sjuk där bland alla ofriska.. men men, kanske skulle va bra o ha en iaf.. :)

Har tänkt tanken att plugga hela dan faktiskt, men mycke tänk o lite verkstad som det heter..

En underbar vinterpromenad fick jag mig iaf med Hanna! Å vi gick förbi den lilla ankdammen upp vid Sparbankshallen! Den va ju frusen såklart! Min skridskodamm kanske?!?! :D Jaaaaa! haha!

När vi närmade oss havet var det fantastiskt vackert alltså.. No shit att jag älskar havet!
Gick o drömde mig bort... å det blev inte sämre av att vi pratade om den underbara sommaren som var..!



Sen en kaffe hemma i soffan o titta på Kopps vettla duuu! Kul film med sjuk humor, me liiike! :)

Nu är det tänkt lite mer pluggos innan det blir natti natti..!
Jobb imorn, uppstigning 6.25!

Haj haj haj...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken härlig bild! ääälskar havet. Jo men lotta. Jag övade bara inför Åre!!! :)

2009-01-04 @ 23:00:56
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahha, du e änna dålig me update du! o jaa, du va en riktigt sjumilaklivare inne på kväääntooom! fick ju springa bakom..! men de e ju bra iof, förena nytta me nöje liksom =)

2009-01-06 @ 11:31:30
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0