produktivitet, jodå..

Dagen startade med en morgonpromenix klocka 8 med Hanna!
Jag har väl sett den bruden i gladare dagar.. men man kan inte vara på topp jämt!
Å tandont är det väl ingen som får direkta glädjefnatt av så jag försökte vara förstående.
Men nu tror jag vi har bestämt, hon och jag, att man tar en analys efteråt och inte före något.. aaight Hannie? =)
Jag menar ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till! =)

Väl hemma tuggade jag i mig lite frulle innan jag däckade ytterligare nån timma.. kroppen är inte på topp alltså.
Men sömnen gav lite energi, och jag satte igång med min checklista!
Fullkomligt Älskar Listor!

Tackade ja till en jobbtid me! De e goa enkla cash att dryga ut kommande månad med.
Så lite tvätt o städ o plugg å jobb! Ganska produktiv dag iaf! =)

Avslutade dagen med en kopp te med Niklas o (en Glaad) Hanna =) Myysigt!

Till helgen ska jag flänga igen! Det är lite så när man vill vara med överallt!
Så ska på fest hos KK (Kreativa Karitha) på lördag  de ska bli galet kul att träffa brudarna igen! Dessutom, något som slog mig idag, är att jag kommer ju få äta en chawarma på löördag! Jaaaaaaaaaaaa!
Halleluja! BjällerKLANG! Så jefla gött! Världens bästa Nattamat! Jag Lovar!

Imorn är det skola och så ska jag på en föreläsning med Therese Albrechtson. Hon var med på E.GO-dagen, så ska bli kul o lyssna mer på henne. Där har ni en galet grym tjej, positiv som få och härligt driv! Mera sånt!

Nu är det Tack och God Natt.
Ajöken.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Listor is tha shit!

2009-01-29 @ 08:20:47
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0