Permissionen är över..

Då var det alltså dags!
Jag är tillbaks i cellen nere på Campus o ska Äntligen, eller aa.. det är väl lite fel uttryckt kanske, men jag ska iaf börja ta tag i den här organisationsuppgiften som hängt över mig som ett stort svart moln den senaste tiden.

Idag är det dags att komma in i nya rutiner igen!
Alla helgerna är slut och ehelt ärligt så är det fan så skönt på ett sätt.
Jag slår ett slag för Rutiner!

Jag insåg igår att min plånbok måste fått ett hål i sig under jullovet eller nått.. vansinningt vad pengar det har gått åt.
Därför bojkottade jag från o med idag Ariffs brända kaffe nere i cafeterian och tog med mig egen thermos!
Vi räknade på det igår när ICAs reklam kom på TV igår- ett halvt kg kaffe 15 kr, det får vi 1,5 kopp för i skolan.
Skamligt och råna studenter på detta sätt när du säkert kan få ut 40 koppar på ett paket.

Spara pengar ska jag börja göra idag.
så som att ta med eget kaffe och börja äta havregrynsgröt till frukost,
har knappt ätit det sen vi var ute o reste, men ska försöka.
Börja träna ska jag också ta tag i, bara den här förkylningen vill släppa.

Annars är det fokus på skolan som gäller nu. Fullt fokus fram till Åre. 10 dagar kvar. Jippiee!
Dum som jag är har jag både gått ifrån datorsladd o anteckningar som jag behöver till uppgiften där hemma, så får bege mig ut i det underbara väder som det faktiskt är och hämta detta!

see you later..!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag stöttar dig lotta! =) men ju mer vi e tillsammans, tillsammans ju gladare vi blir! o i åres backar kommer de garvas som fan.. ja, åt mig =)

2009-01-07 @ 11:18:26
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0