kastisar & flashmob

Sitter här mätt o belåten hemma i köket på Hestra.
Det blev paj ikväll, Jossans goda recept med spenat, purjolök & fetaost!
yummi yummi! =)

Sprang upp på vinden en vända! Har ju lovat mina kamrater nere i Varber o ta med kastisar ner!
Ingen som vet vad det är ju! Va det bara vi Boråsare som höll på med dessa plastfigurer o lekte med på skolgården för 10 år sen?

Hittade POG me! =)

Leeeektajm in Varberg it is!


Kastisar

Fick ett infall att jag vill göra nåt galet snart... visst, vi ska ju till Åre, men va mer inne på Flashmobs-tankarna som vi lekte med tidigare i höstas!

Å letade upp den sköna filmen på youtube när vi hade kuddkrig i Nordstan...
Det mest komiska var ändå att vi va tre pers(!)
Jag ska allt dra igång ett kuddkrig med 30 pers! Typ på nåt torg?
Vet ni hur kul de vore!?! =)
Nån som vill joina iså fall!? =)

Här har ni klippet från i höstas, där jag Karin o Cicci kuddkrigar i Nordstan! =)
Bakgrundsmusiken är ju inte annat än KLOCKREN!

Kuddkrig i Nordstan!

Nu ska vi åka o möta upp brorsan på flygplatsen å kramas lite grann!!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Låt mig tänka..... Nä, jag känner verkligen inte igen dom där kastisarna. Men jag vet däremot att pajen var utsökt och att jag nog allt är lite sugen på en flashmob. :)



Jag kan inte vänta tills jag får se din nya frissa. :)

2009-01-16 @ 09:15:05
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Carro

men hallå lägg upp bild på nya frillan innan man dör av nyfikenhet!!!



o en fråga...vad sjutton är de där tuggleksakerna för något? :P

2009-01-16 @ 18:27:47
URL: http://livetpakyrkogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0