Jaaaaaaaa!

Nu blev jag Glad!

Blev nyss av med min jobbtid nästa helg, Tack Linette! =)

Så nu kan jag boka buss upp till Maja i Uppsala och det är Äntligen dags för en Myrflow-reunion med töserna jag bodde med under min säsong i Sälen för tre år sedan!
Ska bli grymt skoj o flumma me di dära töserna igen o rabbla massa gamla internskämt...




Tidigare idag blev jag bjuden på supergo paj ala Hanna innan! Du Är BRA på det du Gööör Hanna!

Sedan kollade vi handbollen, som inte var någon klassmatch direkt.. dessutom är det trist med domarmissar.. men vad ska man begära av danskar egentligen..?
Ja, jag Veddige..?
ha ha.. har umgåtts med Åre-töserna idag visst.. å då sjunker humor-ribban huxflux några km ner mot golvet.. men men, Dee gåår braaa!

Har precis bränt iväg lite pengar på hyra, elräkningar och annat..! ush o fy!
Oops! klockan är över elva, jag som hade en deal med mig själv att hoppla i säng då!
Måste bli av med förkylningen ju!

Imorn väntar morgonpromenix med Hanna, 08.02.30. It's for sure!

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0