Isprinsessor på Ankdammen!

JODÅ!
Idag fick jag Äntligen snöra på mig skrillorna!
Åh så Roligt det var! =)
Jag, Jossan o Klangen lekte loss uppe på Ankdammen!
Sen kom Lovan som självaste domaren o satte poäng på våra iskonster!
Lite skakig va man allt i benen till en början, men sen lekte vi loss!

Tyvärr blev det lite suddiga bilder.. men bättre än inget! Det är ju ialla fall ett bevis om att vi står på benen!

         
         Klang!
  
                     
      Jossan                   Lite skraja när isen sprack!         En GLAD Lotta!


Lite varm saft och ett försök till korvgrillning! Eftersom det blåste förmycket fick vi lägga ner grillningen.
Supplies supplies att det blåser i den här stan! not.

Vi begav oss istället ner till klangish o stekte våra korvar.

Nu ska jag göra paj o ikväll ska vi garva till en klassiker, självaste Drömkåken kommer på TV!

hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha första bilden på klangen var ju underbar!! du. markus har sååå rätt om chokladasken. Han och forest gumps mamma, man det bli bättre?



Vi ses snart!

2009-01-06 @ 20:18:13
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0