flänga hit o dit!

Jo sedan Åre har det varit fullt ös vill jag lova..!

kanske inte i fredags då..

..men lördagen var det dags för jobb igen klocka 06.00 å sedan vid ett stod handbolls-töserna o väntade i bilen utanför direkt när jag slutade.
Efter matchen, som visade sig bli en promenadseger med  hela 25-6 så droppade dom mig vid Liseberg  jag tog en vagn upp till Kriss. Där hanns det med en kort powernap innan festen var igång!

Jätteskoj o träffa lite gamla kompisar som man inte sett på länge!
Vi styrde benen mot Sticky Fingers å jag tyckte det va ett rätt schysst ställe faktiskt!

Gäspade halvt ihjäl mig framåt tvåtiden så jag o Börje åkte hem, i säng vid halv fyra..
Upp o hoppa vid nio för att ta mig med buss till brorsan Majorna o sedan i bil vidare till Borås å släktmiddag.

Efter maten höll jag på att tuppa av.
Det nästan blinkade EMPTY i pannan på mig. Min energi var förbrukad.
Men det var jättemysigt att komma hem o träffa familjen o släkten lite grann! =) Å Goood mat!

Hann kolla på handbollsmatchen innan jag tågade ner till Varberg för att planera lite med Lovan inför ett möte.


Igår var jag och Hanna på en öppen föreläsning på Campus med Jonas Colting. Det var riktigt intressant. Bra med en föreläsare som ändå tänjer lite på gränserna även fast han verkar sjukt nyttig och träningsnarkoman.
Han tyckte både kaffe och alkohol var okej! =) Jag o Hanna gjorde high five!

Skolan drog igång idag med en föreläsning och det kan nog bli en intressant kurs!
Nu ska jag springa iväg till Sofia för att kolla på massa bilder från Åre!
Får se om humornivån ligger på samma level som i Åre.. =)

Tjillevippen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0