Fläng-eli-fläng!

Sitter på ett café i Båstad. Mysig liten stad!
Eller stad? Det bor  9000 pers här, vad räknas det som då? Jossan?? =)

Tog morgontåget hit och blev väldigt bra bemött på direkten när jag klev av tåget!
Frågade efter vägen till hamnen och fick då skjuts av en kvinna som släppte av sin man uppe på stationen. Jättesnällt ju!

Sedan var det dags för möte med en ev. praktikplats. Riktigt intressant företag och det verkade positivt så jag hoppas att det går vägen nu! Snacka om att de jobbar med fart och fläkt! =) ME LIKE!

Tågen stannar inte så ofta här, så har ungefär två timmars väntetid.. Jag traskade in i en butik och möttes av två överpositiva tjejer! Hon visade upp vårens nyheter, bommullstunikor med spets.. Jo, dom va ju fina sa jag och kikade vidare.. kasnke inte vad jag brukar ha på mig.. men det kunde ju inte hon veta.. =)
Dom verkar väldigt trevliga här alltså!

Annars så är det väldigt dött på gator o torg såhär års.. gick förbi tennisbanorna där läktarna stod ekande tomma. Jag tycker varberg är dött, detta är snäppet värre. Lilla Båstad.
Sitter och väntar på att traska mot tågstationen igen, nästa går 12.37.
Ska till Göteborg o möta upp Sara från klassen. Blir lite stadsstrosande, kanske shopping? innan det är dags för Mary Poppins på operan ikväll. Sedan vidare mot Borås för att spendera helgen där.

De är ju lite så när man vill vara med överallt.. Då blir det flängigt! =)

Ska nog börja traska.. det var en bit och gå..

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0